Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői cukrászda-ügy: végleg vége 2016-05-20 08:22:33 Barna Illés nem fogad el senkitől segítséget, a megromlott egészségi állapotára is hivatkozó vállalkozó nem nyit ki többé
Bezáratták a legendás gödöllői cukrászdát 2016-05-15 16:36:31 Névtelen bejelentésre szálltak ki a helyszínre a hatóság emberei, és döntöttek úgy, Barna Illés nem nyithat ki